poniedziałek, 12 listopada 2012

Płaszczyzny

Za nami pierwsze zaliczenie z technik scenograficznych i filmowych (charakteryzacji). Tematem naszych prac były płaszczyzny twarzy. Naszym zadaniem było ukazać je za pomocą trzech kolorów oraz wykonać pasującą do twarzy stylizację. 


pierwsze projekty - podział twarzy na płaszczyzny



Motywem, który chciałam przedstawić w moim projekcie był balet. Aby jeszcze bardziej go podkreślić wykorzystałam dwa odcienie różu oraz ciemny fiolet.



w trakcie tworzenia... (Saskia - dziękuję za cierpliwość!)
efekt końcowy na twarzy
do stylizacji wykorzystałam tiulową spódniczkę baletową, do której doczepiłam wykonane przeze mnie róże z krepiny...
...oraz stworzyłam opaskę(wianek), również z krepinowych róż.
 Jak widać cieszył się popularnością. Poniżej Karolina Górczana z idealnie pasującymi do niego włosami :)
 porównanie projektu z efektem końcowym
obowiązkowo pamiątkowe zdjęcie w lustrze
moja modelka podczas sesji

A oto efekt końcowy ! :)





 zbliżenie na różyczki
 pozdrawiamy! :)

modelka - Saskia Ostas
foto - plastyk Joanna Minkiewicz
zdjęcia wykonane podczas zajęć w Wyższej Szkole Artystycznej

poniżej linki do prac pozostałych studentek:







4 komentarze: